.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندارمازندران بمناسبت فرا رسيدن سال۱۳۸۸
طلیعه سبزبهاری راکه آغازدمیده شدن روح تازه درکالبد بی جان طبیعت وشروعی پرطراوت براي زندگی به اذن وقدرت الهی است به شما مردم شريف مازندران شادباش می گویم ...

طلیعه سبزبهاری راکه آغازدمیده شدن روح تازه درکالبد بی جان طبیعت وشروعی پرطراوت براي زندگی به اذن وقدرت الهی است به شما مردم شريف مازندران شادباش می گویم .
تاريخ شاهد روشن پرچمداري مردم اين ديار درپيروي از خاندان عصمت وطهارت و دفاع از سرزمين ايران بوده و ياد و خاطره رشادت هاي غيورمردان و شيرزنان با ايمان اين خطه كه چونان بهاري حيات بخش درزمستان زمين عطرافشاني نمودند را در دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهدكرد كه با تقديم ده هزارشهيد گرانقدر ، نام مازندران همواره چونان نگيني در بلنداي تاريخ اين مرز و بوم خواهد درخشيد.
سالي كه گذشت سرشار از موفقيت ، غرور و سربلندي براي ملت ايران تحت هدايت خردمندانه مقام معظم رهبري بوده ، سال توفيقات جدي در عرصه بين المللي ، علمي ، اقتصادي ، فرهنگي دولت مهرورز و به خصوص انجام سفردوم رييس جمهورمحبوب كشورمان به مازندران عالم پروركه با مصوبات پررنگ آن دل همه مردم استان را شاد كرد،بوده است.
اينجانب فرا رسيدن رستاخيز طبيعت را كه پيام تحول در احوال مي دهد و با نداي آسماني يا مقلب القلوب و الا‌بصار در مي آميزد را به شما مردم شريف اين خطه تبريك و تهنيت عرض نموده و اميدواريم سال ‪ ۱۳۸۸، سال شكل‌گيري زيرساختها و شتاب در اجراي طرحهاي توسعه اي استان باشدو به مدد خداوند و همت بلند مردم ، تمام شهرها و روستاهاي مازندران سرافراز را ، كه مهد حكومت علويان است، چنانكه شايسته اين سرزمين پرآوازه و اين مردم بافرهنگ وولايت مدار است بسازيم ، تا درآن توسعه و تعالي، ايجاد محيطي پاك براي شكوفايي استعدادهاي نسل جوان و خلاق، پر انرژي و با انگيزه رقم زده شود.
از خداوند سبحان مسئلت دارم تا در اين ايام فرخنده و خجسته ، همراه با نور ايمان و انديشه هاي نو و احسن حال توفيق و شادكامي هر چه بيشتر به مازندراني هاي عزيز و خوش قلب عطا نمايد ودر سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج)سال جديد را منشا خير و بركت با صحت و سلا‌مت براي همه قرار دهد . انشالله .
سيدمحمد كريمي
استاندار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نظر دهنده 28 اسفند 1387
با سلام و عرض تبريك عيد نوروز خدمت شما هم استاني هاي عزيز.... و سلام ويژه خدمت استاندار محترم جناب آقاي كريمي خواستم خدمتتان بگويم استاندار در حكومت اسلامي كه همه زير پرچم ولايت فقيه جمعند، پيام جداگانه نمي دهد و بايد منتظر بمانيم تا ببينيم رهبر بزرگوار ما و رييس جمهور محترم چه پيام هايي مي دهند و اينكه رهبر عزيز سال88 را چه خواهند ناميد ؟ البته خوب است تبريكي از طريق صدا و سيما در ويژه برنامه نوروز از طرف استاندار به مردم گفته شود ولي اينكه 2-3 روز مانده به عيد ايشان چنين پيامي بدهند و روي سايت خبري بيايد، معني خوبي را از نگاه« يكپارچگي ملي» القا نمي كند گر چه با پيشينه و سوابقي كه از استاندار محترم سراغ داريم، اين اقدام در اوج خيرخواهي و دوست داشتن مردم استان از طرف ايشان است ولي نبايد از ياد ببريم كه گهگاهي صورت عمل نيت آن را تباه مي كند... با آرزوي سالي پربار براي همه مردم ايران///// برادر كوچكتان...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.